.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محرابیان ناگفته‌های برکناری‌اش را می‌گوید


مراسم تودیع علی اکبر محرابیان وزیر سابق صنایع و معارفه مهدی غضنفری سرپرست این وزارتخانه امروز دوشنبه با حضور معاون اول رئیس جمهوری برگزار می‌شود.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، مهدی غضنفری وزیر بازرگانی که با حکم رئیس جمهوری سرپرستی وزارت صنایع و معادن را بر عهده گرفته، از امروز بعدازظهر در ساختمان وزارت صنایع و معادن در خیابان سمیه تهران مستقر می‌شود.

برهمین اساس، مراسم تودیع علی اکبر محرابیان و معارفه مهدی غضنفری سرپرست وزارت صنایع و معادن ساعت 16 امروز دوشنبه با حضور معاون اول رئیس جمهوری برگزار خواهد شد.

البته احتمال دارد غضنفری نیز همچون علی نیکزاد وزیر مسکن و سرپرست وزارت راه سه روز در هفته به وزارت بازرگانی و سه روز در هفته به وزرات صنایع و معادن برود.

در همین حال، شنیده شده است علی اکبر محرابیان که از ادغام ناگهانی وزارت صنایع در بازرگانی شوکه شده و حتی برای تغییر نظر رئیس جمهور اخیرا موضع گیری متفاوتی داشته است، ناگفته‌هایی از چرایی کنار رفتنش از دولت را بیان خواهد کرد.

محرابیان از یاران نزدیک محمود احمدی نژاد در سالیان گذشته به خصوص دولت نهم بود به طوری که وی ابتدا در دولت نهم رئیس ستاد تبصره 13 و سپس از آنجا به وزارت صنایع و معادن آمده بود.

گفته می شود یکی از دلایل خداحافظی محرابیان با وزارت صنایع و معادن اختلافاتش با یکی از مقامات ارشد دولتی بوده است که حتی برخی چانه زنی ها در یک ماه و نیم اخیر هم نگذاشت که وی در این سمت همچنان فعالیت کند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 ارديبهشت 1390
برايمردم سوال اينجاست چرا اين وزرا وقتي ميخوان از صندلي وزارت جابجا بشن يادشون مياد كه حالا موقعشه كه ناگفته هارو بگن و تا زماني كه وزير هستن فقط به به و چهچه ميكنن
نا شناس 27 ارديبهشت 1390
در ادامه تأیید نظرات قبلی. امان از این بوقلمون صفتی بعضی ها که هر لحظه از رنگی به رنگ دیگر درمی آیند!!!!!!!!!! آقای وزیر اون موقع چرا حرفی نمی زدی!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.744 seconds.